Directes
Ara en la televisió
TRESORS AMB HISTÒRIA

Els bombers rescaten dos persones atrapades en un automòbil en un carrer inundat de Vila-real

L’episodi de pluges obliga a intervindre també a Borriol i a Nules per la caiguda d’un arbre i de runes

Rescat dels bombers a Vila-real / À Punt NTC

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rescatat dos persones que havien quedat atrapades dins del seu automòbil en un carrer inundat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, a conseqüència del fort episodi de pluges que afecta la província. L’actuació ha sigut al carrer del Riu, on la gran acumulació d’aigua ha impedit la mobilitat del cotxe.

Al lloc dels fets s’han desplaçat dos dotacions de bombers i una unitat de comandament del parc de la Plana Baixa, que han prestat assistència a un home i una dona. Segons ha informat el Consorci, el vehicle ha quedat bloquejat per l’aigua i, quan les dos persones han intentat continuar el trajecte a peu cap a casa, la inundació del carrer i la falta de mobilitat de la dona els ha impedit avançar.

Davant d'esta situació, els bombers els han evacuat amb una embarcació del mateix Consorci fins al seu domicili, garantint-los la seguretat.

Al llarg de la vesprada de diumenge, els bombers de Castelló han intervingut en dos servicis més relacionats amb les pluges: la retirada d’un arbre que ha caigut, a Borriol, a la comarca de la Plana Alta, i la revisió d’una façana per la caiguda de runes, a Nules, també a la Plana Baixa, segons ha informat el cos provincial.

També et pot interessar