Benicàssim reforçarà el servei de taxis durant els festivals Sansan, FIB i Rototom
La mesura s'aplicarà serà del 12 al 17 d’abril, quan se celebra el Sansan, del 12 al 18 de juliol el FIB i del 15 al 23 d’agost el Rototom
La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat ha aprovat una resolució per la qual s'ampliarà el servei de taxi a la població de Benicàssim (Plana Alta) durant els dies de celebració dels festivals Sansan, FIB i Rototom, que acull el municipi.
Segons publica el DOGV, els titulars de les autoritzacions de taxi d'Orpesa podran donar servei en l'àrea al voltant de Castelló de la Plana i a l'inrevés durant la celebració dels festivals.
Aquest suport serà efectiu del 12 al 17 d’abril (festival Sansan), del 12 al 18 de juliol (festival FIB) i del 15 al 23 d’agost (festival Rototom).
Segons Arcadi España, conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, “és previsible que la celebració dels festivals a Benicàssim supose un important increment de les necessitats de mobilitat tant en aquest municipi com en el seu entorn”.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca