Bancs de boira dificulten la circulació al Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó
La DGT demana conduir amb precaució per baixa visibilitat en trams llargs de l'AP-7, l'A-3 i l'A-31
La jornada d'este divendres comença amb diversos avisos emesos des de la Direcció General de Trànsit (DGT) per la presència de bancs de boira densos que dificulten la circulació en algunes carreteres principals de la xarxa viària, especialment a les comarques del Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó.
En concret, es demana precaució als conductors que circulen en els dos sentits pel tram de l'AP-7 entre Alcalà de Xivert i Santa Magdalena de Polpís, aproximadament setze quilòmetres, perquè la visibilitat és baixa. El mateix ocorre a l'A-3, entre Minglanilla i Venta del Moro (dotze quilòmetres), i més al sud a l'A-31 entre Caudete i Petrer (trenta quilòmetres).
D'altra banda, a l'àrea metropolitana de València es registren les complicacions de trànsit habituals d'hora punta, coincidint amb el moment en què moltes persones acudixen als centres d'estudis o als llocs de treball. Les retencions més destacables es concentren en diversos trams de l'autovia V-30, paral·lela al llit nou del Túria, i la ronda Nord de València en direcció al port.
Més llegit
-
La predicció d'Aemet per a Nadal: fred i passat per aigua
-
Bancs de boira dificulten la circulació al Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i fins i tot amb neu
Més vist
Més escoltat
-
18.12.2025 | 90 minuts
-
18.12.2025 | Les notícies del migdia
-
18.12.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
17.12.2025 | ContrÀpunt
-
17.12.2025 | L'hora de la cultura | Música solidària, memòria col·lectiva i avanços científics
-
17.12.2025 | Cadena de valor | Lloguers a l’alça i reptes empresarials a la Comunitat Valenciana