Directes
Ara en la televisió
VALÈNCIA ÉS MÚSICA

Avís taronja per vent molt fort a l'interior i el litoral de Castelló este dissabte

S'esperen ratxes màximes de 100 km/h i també s'ha establit l'avís groc a l'interior nord d'Alacant

Diverses palmeres afectades pel vent a la Comunitat Valenciana en una imatge d’arxiu / Rober Solsona - Europa Press

L'Agència Estatal de Meteorologia ha establit per a este dissabte l'avís de nivell taronja i groc per vent fort a l'interior de les províncies d'Alacant i Castelló, on es podrien registrar ratxes molt fortes de fins a 100 quilòmetres per hora. Per este motiu, el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ja ha emés un butlletí amb les alertes per estos fenòmens adversos.

A l'interior nord de Castelló s'ha decretat l'avís taronja per estos fenòmens, mentre que a l'interior sud de la província s'ha decretat l'avís groc. L'avís comença a les 8 del matí i conclou a les 19:59 hores, un tram en què es preveuen ratxes de fins a 100 quilòmetres per hora. També s'hi ha establit l'avís groc per fenòmens costaners al litoral nord de la província, per vent del nord-oest amb intervals de 50 a 60 quilòmetres per hora.

Per la seua banda, a l'interior d'Alacant l'avís groc per les fortes ratxes, que podran arribar als 70 quilòmetres per hora, estarà actiu des de les 7 del matí fins a les 17:59 hores.

El matí estarà dominat per un cel molt nuvolós, amb precipitacions disperses ocasionalment amb tempesta, que remetran segons avance el dia. De cara a la vesprada, els núvols s'esvairan, les temperatures mínimes es mantindran o pujaran lleugerament i les màximes baixaran o no patiran canvis.

També et pot interessar