Els autobusos de València creen una targeta moneder virtual que permet viatjar per 43 cèntims
Quan estiga implantada, permetrà moure’s per tota la xarxa i no caldrà dur-la físicament
L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha creat una targeta moneder virtual, anomenada MovimEMT, amb trajectes a 0,43 euros, que és el mateix preu que el d'un bitllet amb bonobús. Aquesta targeta permet viatjar per tota la xarxa de la companyia únicament amb el mòbil i sense necessitat de portar-la físicament per a validar els desplaçaments, ni tampoc de recarregar-la de manera periòdica.
Amb la targeta es poden usar els autobusos debades en el mateix mes a partir de 41 desplaçaments, que suposen una despesa de 17,5 euros. Per a obtindre-la i utilitzar-la cal obrir l'aplicació EMTicket, seleccionar la nova targeta virtual MovimEMT i registrar-se mitjançant un correu electrònic. Després s'ha de carregar el moneder virtual amb la quantitat que cada usuari vulga i, a partir d'aleshores, es pot ja "viatjar sense preocupacions". Cada vegada que es realitze una validació, l'usuari disposarà d'"una hora de transbords il·limitats".
Els qui utilitzen aquesta nova modalitat de validació i pagament per a viatjar en els autobusos municipals de València han d'estar atents a la recàrrega ocasional del moneder virtual, amb un mínim de cinc euros i un màxim de seixanta euros. Amb aquesta nova targeta, "ja no serà necessari recarregar periòdicament el bonobús o recordar portar la targeta sempre damunt" perquè "només són necessaris el telèfon mòbil i els autobusos" municipals. L'Empresa Municipal de Transports ha iniciat un procés de proves amb aquesta nova targeta.
Més llegit
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Recupera l'anell de boda de sa mare després de reconéixer-lo en una notícia d'À Punt
-
Quatre operaris que havien fet uns treballs de soldadura, detinguts per imprudència greu després de l'incendi d'uns baixos a València
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
Doble crim masclista al Fenollar: un home mata la dona i una de les filles i ferix l'altra