Els asimptomàtics deixaran de fer quarantena des de dilluns
A més, es deixaran de fer proves de detecció de coronavirus amb caràcter general
La Comissió de Salut Pública ha donat llum verda a la nova estratègia que normalitzarà la covid. Així, a partir del pròxim 28 de març, s'eliminaran els aïllaments de les persones asimptomàtiques i es deixaran de fer proves de detecció de coronavirus amb caràcter general.
Els directors generals de Salut Pública del Ministeri de Sanitat i de les comunitats han pres la decisió aquest dimarts en una reunió en què s’han establit les noves condicions. Les noves proves diagnòstiques se centraran en persones majors de seixanta anys, immunodeprimides i embarassades. També s’inclourà a les persones d’àmbits vulnerables, com sanitaris i sociosanitaris. A partir del dilluns, la vigilància es focalitzarà en els casos greus.
La nova estratègia de seguiment i control entrarà en vigor el dilluns, sempre que els indicadors de serveis assistencials es troben en nivell de risc baix.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso