Arxiven la causa per presumptes irregularitats en contractacions d'À Punt
El jutge considera que Enrique Soriano i Empar Marco no han comés cap irregularitat.
El jutjat d'instrucció número 1 de Paterna ha arxivat la causa contra el president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), Enrique Soriano, i la directora general d'À Punt, Empar Marco, per un presumpte delicte de prevaricació en la contractació d'una sèrie de televisió.
Després d'haver practicat les diligències prèvies, el jutge no veu indicis de criminalitat i considera que no s'ha produït cap "il·legalitat patent, flagrant i clamorosa" que justifique continuar la investigació.
La causa es va obrir per una querella que va presentar el Partit Popular arran d'un informe de la Sindicatura de Comptes. Denunciaven la contractació de la sèrie La Vall, i també de personal. L'audiovisual, produït per l'empresa Mediterráneo Media Entertainment, consta de 13 capítols, amb un cost de 100.000 euros cadascun i està disponible en el web d'À Punt. Pel que fa a la segona qüestió, denunciaren deu contractes menors subscrits entre el 2017 i el 2018, i els contractes subscrits amb tres directius.
Més llegit
-
Un banc de meduses obliga a intervindre el CICU en un triatló a Tavernes de la Valldigna
-
L'expedient perfecte d'Amaia: la jove d'Algemesí que ha conquerit la PAU amb un 14
-
Mor un home de 69 anys mentre es banyava a la platja de Daimús
-
Ortí, sobre les negociacions amb els sindicats: “Hem de posar-nos a treballar ja per a començar el curs a setembre”
-
En ple estiu
-
Vora 30.000 metges valencians encaren la quinta setmana de vaga contra la reforma de l'estatut marc del Ministeri de Sanitat