Arriben sis pasteres al litoral sud valencià de matinada
Un total de 84 persones, cinc d'elles menors d'edat passaran una prova PCR.
Aquest divendres a les 23:00 hores va arribar a Santa Pola una pastera amb 24 persones, de les que s'han interceptat díhuit, dues d'elles menors. Hores més tard, a les cinc, una altra embarcació amb desset persones aplegava a Benidorm. La resta de pasteres han desembarcat a la platja del Torres de la Vila amb tretze ocupants, a Calp amb huit i Moraira amb onze.
A més, una segona embarcació ha sigut interceptada a Benidorm amb onze persones, que es traslladarà al port d'Alacant. Es tracta d'un grup de persones algerianes als quals es realitzaran proves PCR. En cas de detectar-se algun positiu en Covid-19, faran quarantena a l'hospital de campanya d'Alacant.
Aquests serien els primers pacients que acolliria, una situació nova que planteja molts interrogants com ara la custòdia, la ubicació dels menors o si la quarantena seria sols per als ocupants de la pastera on s'ha detectat el positiu o per a les sis que han arribat.
Les hipòtesis apunten que totes les persones viatjaven juntes en la mateixa nau fins que es trobaren a poques milles de la costa des d'on partiren les diferents pasteres per a finalitzar el trajecte per separat. Això explicaria el degoteig en diferents punts de la costa en un marge de temps tan reduït.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang