Arriba una pastera amb set ocupants a aigües de Santa Pola
A bord de l'embarcació, que ha rescatat Salvament Marítim, viatjaven set homes majors d’edat i d’origen magrebí
Una embarcació de Salvament Marítim ha rescatat aquest dilluns set persones que anaven a bord d'una pastera a unes 21 milles nàutiques de la costa de Santa Pola, segons ha informat aquest organisme.
Els rescatats, tots d'origen magrebí, seran traslladats al port d’Alacant, on la Creu Roja els oferirà atenció sociosanitària.
Una embarcació d’oci va alertar de l'albirament de la pastera i fins a la zona es va dirigir una embarcació de Salvament Marítim, que la va interceptar i va rescatar-ne els ocupants poc abans de les 10 hores d’aquest dilluns.
Per part seua, fonts de la Guàrdia Civil han indicat que els set immigrants són, pel que sembla, majors d'edat.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
Mor un home de 71 anys ofegat en una piscina a Massamagrell
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura