Arriba una pastera amb set ocupants a aigües de Santa Pola
A bord de l'embarcació, que ha rescatat Salvament Marítim, viatjaven set homes majors d’edat i d’origen magrebí
Una embarcació de Salvament Marítim ha rescatat aquest dilluns set persones que anaven a bord d'una pastera a unes 21 milles nàutiques de la costa de Santa Pola, segons ha informat aquest organisme.
Els rescatats, tots d'origen magrebí, seran traslladats al port d’Alacant, on la Creu Roja els oferirà atenció sociosanitària.
Una embarcació d’oci va alertar de l'albirament de la pastera i fins a la zona es va dirigir una embarcació de Salvament Marítim, que la va interceptar i va rescatar-ne els ocupants poc abans de les 10 hores d’aquest dilluns.
Per part seua, fonts de la Guàrdia Civil han indicat que els set immigrants són, pel que sembla, majors d'edat.
Més llegit
-
El BigSound desembarca per primera vegada a Torrent amb el repte de compaginar música i festa amb el descans veïnal
-
Un sindicat denuncia errades en nòmines de la vaga docent i Educació assegura que subsanarà els errors
-
L'últim recompte oficial eleva a 188 els morts i a 1.520 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”
-
Condemnen un home a més de 22 anys de presó per abusar sexualment de les dos filles menors de l’exparella
-
La comissió mixta de la dana es reunix per segona vegada este divendres a Algemesí