Arriba una pastera amb onze migrants a la costa de Benidorm
Han sigut atesos per la Creu Roja i seran traslladats a Alacant per fer-los les proves de la Covid-19.
Una pastera amb onze migrants algerians, dos d’ells menors d’edat, ha arribat aquest diumenge de matí a la platgeta Ti Ximo de Benidorm (Marina Baixa).
La Guàrdia Civil ha trobat l’embarcació a cinc milles del parc natural de la Serra Gelada, prop de la platgeta Ti Ximo de Benidorm i ha traslladat els seus ocupants al port, després que agents de la Policia Local i Nacional i un equip de la Creu Roja, els atengueren. Segons l'ONG, tots es troben en bon estat de salut i han passat a disposició de la Policia Nacional.
De la mateixa manera que els que arribaren ahir a Tabarca, seran traslladats a Alacant per a seguir amb l'anàlisi clínica i fer-los proves per a confirmar si són portadors de coronavirus.
Més llegit
-
Emergències llança un avís especial per l'onada de calor prevista per a dilluns al nostre territori
-
Mor una dona de 30 anys de Dénia en atropellar-la el vaixell que havia llogat amb uns amics
-
Més de 200 efectius treballen per extingir l'incendi de Soneja, que ja crema 150 hectàrees
-
MAPA | Quants diners cal tindre estalviats per a pagar l'entrada d'un pis al teu municipi?
-
MAPA | L'incendi de Soneja arriba a les portes d'Azuébar i amenaça la serra d’Espadà
-
Més de 4.000 vols des dels aeroports d'Alacant-Elx i de València la primera setmana de juliol