Arranca el curs a les escoles d'idiomes, amb 87.019 places oferides i 17 idiomes
Els estudis més demandats són els d’anglés, valencià i francés
Les escoles oficials d'idiomes de la Comunitat Valenciana han arrancat aquest dilluns el curs 2023-2024 amb una oferta de 87.019 places, de les quals 81.059 corresponen a la modalitat presencial i 5.960 a la virtual i 17 idiomes. La xarxa d’EOI està present en 78 municipis de la Comunitat Valenciana, entre seus principals i seccions.
En les seus de la Comunitat s'ofereixen 17 idiomes: alemany, anglés, àrab, basc, francés, grec, italià, japonés, portugués, romanés, rus, xinés, neerlandés, finés, polonés, valencià i espanyol per a estrangers. Així mateix, l'Escola Oficial d'Idiomes Virtual Valenciana ofereix cursos curriculars en línia d'alemany, anglés, francés i valencià.
Els idiomes més demandats per l'alumnat de les EOI de la Comunitat Valenciana són anglés, valencià i francés, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.
Més llegit
-
Ferran Torres i Grimaldo seran els representants valencians en el Mundial
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació i professorat reprenen este dimarts les negociacions amb la unitat sindical trencada per l’acord d’increment salarial
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
Detenen el conductor que va atropellar mortalment un home de 35 anys al Port de Sagunt i va fugir
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
Més vist
Més escoltat
-
25.05.2026 | 90 minuts
-
24.05.2026 | Els últims '90 Minuts'
-
24.05.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
25.05.2026 | Amunt i avall | Segona Part
-
24.05.2026 | Fora de cobertura
-
25.05.2026 | "Fet a casa", amb Mar Hernández | El Banc de Germoplasma de la UPV conserva més de 13.500 varietats de llavors per a protegir la biodiversitat