Arranca el curs a les escoles d'idiomes, amb 87.019 places oferides i 17 idiomes
Els estudis més demandats són els d’anglés, valencià i francés
Les escoles oficials d'idiomes de la Comunitat Valenciana han arrancat aquest dilluns el curs 2023-2024 amb una oferta de 87.019 places, de les quals 81.059 corresponen a la modalitat presencial i 5.960 a la virtual i 17 idiomes. La xarxa d’EOI està present en 78 municipis de la Comunitat Valenciana, entre seus principals i seccions.
En les seus de la Comunitat s'ofereixen 17 idiomes: alemany, anglés, àrab, basc, francés, grec, italià, japonés, portugués, romanés, rus, xinés, neerlandés, finés, polonés, valencià i espanyol per a estrangers. Així mateix, l'Escola Oficial d'Idiomes Virtual Valenciana ofereix cursos curriculars en línia d'alemany, anglés, francés i valencià.
Els idiomes més demandats per l'alumnat de les EOI de la Comunitat Valenciana són anglés, valencià i francés, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu