Apple deixarà d'escoltar converses d'usuaris amb Siri
La companyia treballa en una millora de l'aplicació que els usuaris podran activar.
La multinacional Apple ha anunciat que suspén temporalment el programa amb el qual escoltaven les converses entre els usuaris i l'assistent virtual Siri. L'empresa ha fet aquest comunicat arran de la polèmica generada entorn d'aquesta pràctica. En aquest sentit, assegura que el seu compromís es donar el millor servei possible, però sempre protegint la privacitat dels usuaris.
Mitjançant aquest programa, Apple contracta tercers perquè escolten i analitzen extractes de les converses que els usuaris mantenen amb l'assistent virtual amb l'objectiu de garantir la qualitat del servei i millorar aquells aspectes en els quals la intel·ligència artificial encara falla. Així, la companyia ha indicat que treballa en una actualització de programari que permetrà als usuaris de Siri triar si volen participar o no en aquest programa de millora de la qualitat, una vegada el reinstauren.
El fabricant de l'iPhone va anunciar dimarts passat que entre octubre i juny va obtenir uns beneficis nets de 41.570 milions de dòlars, la qual cosa suposa una caiguda del 8,45% respecte al mateix període de l'any passat, mentre que la facturació va baixar a un ritme menor, ja que va passar de 202.695 a 196.134 milions de dòlars.
Més llegit
-
El govern espanyol rebaixarà l'IVA dels carburants, llum i gas al 10% entre les mesures per a fer front a la guerra a l’Iran
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
La V-30 presenta cinc quilòmetres de retenció en sentit al port de València
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Catalá aposta per ordenar millor la mobilitat en Falles i endurir les sancions per conductes incíviques