Aparatós rescat d'una dona que va caure del castell de Borriol
Després de tres hores de treball d'un ampli dispositu, la dona, que ha patit una fractura greu i diverses lesions, l'han traslladada a l'hospital
Una dona ha resultat ferida després de caure des d'una altura de 15 metres mentre caminava pel castell de Borriol (Plana Alta) aquest dissabte de vesprada.
L'operatiu de rescat, coordinat pel Consorci Provincial de Bombers de Castelló, ha necessitat la cooperació dels bombers de l'Ajuntament de Castelló, la Unitat de Rescat de Muntanya, el Servei d'Assistència Mèdica d'Urgències (SAMU), la Guàrdia Civil i la Policia Local de Borriol, a causa de la dificultat d'accés al lloc de l'accident.
Després de tres hores de treball conjunt, la dona, que ha patit una fractura greu i diverses lesions, ha sigut traslladada a l'hospital.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La policia busca un grup de menors que van apallissar indiscriminadament almenys quatre persones a València
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Detenen un pare a Paterna després que la filla de dos anys ingressara a l'hospital per consum d'anabolitzants
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"