Amenaça de cremar amb gasolina el seu excap i es bota foc a si mateix per accident a Almassora
La Guàrdia Civil ha detingut l'home, que volia venjar-se perquè l'havien acomiadat de la faena, per un delicte d'amenaces greus i lesions
La Guàrdia Civil ha detingut un home que accidentalment es va calar foc a si mateix quan suposadament anava a amenaçar el seu excap a un establiment comercial d'Almassora, a la Plana Alta, segons han informat fonts de l'institut armat. Ha sigut arrestat per amenaces greus i lesions.
Els fets van tindre lloc fa dos setmanes, quan, després de ser acomiadat, l'ara arrestat es va dirigir cap a l'establiment omb treballava amb gasolina per a presumptament amenaçar l'excap de cremar-lo. No obstant això, va ser ell mateix el que, accidentalment, va acabar botant-se foc i va patir cremades.
En unes imatges gravades per testimonis dels fets i difoses pel diari Mediterráneo es veu com el presumpte autor, que està fora del local, comença a córrer amb la samarreta encesa en flames.
La Guàrdia Civil el va detindre per estos fets, acusat d'un delicte d'amenaces greus i lesions, i el va posar a la disposició del jutjat número 1 de Castelló.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
La campanya de vacunació començarà el 28 de setembre a la Comunitat Valenciana
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Conclou el trasllat de migrants de Ceuta cap al campament del port i més d'un miler retorna a les platges en no tindre plaça