Alegría demana als alumnes no romandre "impassibles ni en silenci" per a combatre l'assetjament
La ministra d'Educació i Formació Professional, Pilar Alegría, ha demanat als alumnes que no romanguen "impassibles ni en silenci" per a combatre l'assetjament escolar.
"Enfront de l'assetjament, actua", ha sentenciat la ministra en un vídeo difós en les seues xarxes socials amb motiu del Dia Internacional contra la Violència i l'Assetjament Escolar, que se celebra aquest dijous.
En aquest context, ha destacat que els col·legis i instituts són espais on "els protagonistes" són tots els alumnes, "espais segurs" on els joves es poden "expressar" i sobretot mostrar-se tal com són.
Per això, ha demanat, per a acabar amb l'assetjament escolar, la implicació de tots, de tota la societat en el seu conjunt, dels alumnes, dels docents i, pel seu lloc, de les famílies.
La responsable d'Educació ha incidit en el fet que acabar amb l'assetjament escolar "és un treball diari". "Necessitem com a país que cresqueu lliures i sense por".
Així mateix, ha assenyalat que els joves i els xiquets han d'anar a classe "com un entorn segur on aprendre i ser feliços".
Més llegit
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies