Alcoi busca voluntaris per a vigilar les muntanyes a l'estiu i previndre incendis
L'Ajuntament obri el període d’inscripció en algun dels sis torns setmanals previstos entre el 17 de juliol i el 25 d’agost
Alcoi busca voluntaris per a ajudar a previndre els incendis forestals aquest estiu. L’Ajuntament ha organitzat enguany sis torns, un més que l’any passat, entre el 17 de juliol i el 25 d’agost, d’una setmana cadascú, per a vigilar les muntanyes del terme municipal i informar els senderistes que transiten pels paratges alcoians.
Els voluntaris ambientals podran inscriure’s fins al 30 de juny, a través de la seu electrònica o de manera presencial en l’ajuntament. Aquests voluntaris s’encarregaran de la vigilància per a la prevenció d'incendis forestals, però també oferiran informació a les persones que transiten per senderes, camins i pistes amb la intenció de sensibilitzar-los sobre la prevenció d'incendis.
Així mateix, els voluntaris ambientals podran participar en activitats d'educació ambiental, de reconeixement de l'entorn, de la fauna i flora local i l’orientació en la muntanya, a més de la interpretació de plànols i altres activitats.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"