Alarma a les farmàcies de la província d'Alacant per una onada de robatoris
El personal de les farmàcies creu que els lladres visiten abans els locals per saber on està la caixa i actuar amb rapidesa
L'onada de robatoris que estan patint algunes farmàcies de la província d'Alacant ha fet saltar les alarmes. El procediment que segueixen els lladres es repeteix. Actuen de matinada, forcen la persiana i en qüestió de minuts s’emporten la caixa automàtica. Fins ara han furtat en vora 25 farmàcies.
Tot i tindre càmeres de vigilància i alarmes, la policia no aplega a temps i els assaltants actuen amb total impunitat. Saben el que volen i van directament a buscar la caixa amb els diners. Com que pesa més de cent quilos, en un dels vídeos es veu com l'arrosseguen i, en cosa de dos minuts i mig, se l'emporten, tornen a abaixar la persiana i se'n van. Des de fora sembla que no ha passat res.
Els professionals d'aquests establiments denuncien una sensació d'inseguretat que no para de créixer i els afecta molt, perquè ja no saben què es trobaran l'endemà en alçar la persiana. El personal de les farmàcies ho té clar, els lladres han visitat abans el local per a saber on està la caixa i actuar amb rapidesa. Per aquest motiu, el sector ha demanat que s'incremente la vigilància.
Més llegit
-
Ensurt a València: troben una colobra de tres metres al motor d'un cotxe
-
El Llevant torna a Primera Divisió
-
L'exalcalde d'Atzeneta d'Albaida, condemnat per la mort imprudent d'un treballador
-
Comencen els talls nocturns de l'A-7 entre Picassent i Benifaió per les obres d'emergència per la dana
-
Apareix vandalitzat el mural feminista de Mislata dedicat a dones rellevants de la història
-
Comença el juí a quatre homes per l'agressió sexual a una menor, de catorze anys, el 2020
-
Nou ferits en un accident entre dos cotxes a l'AP-7 a Finestrat
-
L’edificació d’habitatges fets a peces revoluciona els sistemes de construcció
-
Una pediatra de Gaza rep els cossos dels seus set fills morts per un atac israelià mentre treballava a l'hospital
-
El PP presentarà un escrit dilluns per a incloure les associacions de víctimes de la dana en la comissió de les Corts
Més vist
-
25.05.2025 | Informatiu migdia
-
24.05.2025 | Futbol Sala: Family Cash Alzira - Màlaga Ciudad Redonda (Ascens a Primera Divisió)
-
24.05.2025 | Informatiu nit
-
24.05.2025 | Informatiu migdia
-
25.05.2025 | Informatiu migdia | Esports
-
25.05.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
25.05.2025 | XXXIX Campionat Individual President de la Generalitat Raspall 2025
-
25.05.2025 | Apunts de pilota
-
24.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
Mural vandalitzat a Mislata
Més escoltat
-
24.05.2025 | Fem banda
-
25.05.2025 | Fem banda
-
25.05.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
25 de maig - El feixisme bombardeja Alacant (1938)
-
24.05.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
24.05.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
25.05.2025 | Fora de cobertura
-
25.05.2025 | Les notícies de matí cap de setmana
-
24.05.2025 | Fora de cobertura
-
23.05.2025 | Línia de fons