Alacant prepara 5.000 menús solidaris de Nadal
Més de 100 voluntaris, entre els quals hi ha estreles Michelin, treballen per a preparar el sopar i dinar d’aquestes festes
A la ciutat d’Alacant més de cent voluntaris participen durant tot aquest divendres 23 de desembre en l'elaboració de 5.000 menús solidaris. Entre els participants hi ha estreles Michelin que durant la jornada posen tot el seu coneixement al servei de qui més ho necessita.
Una a una, elaboren 5.000 pilotes per a l'olla de Nadal, a més de titot farcit i postres de Nadal. Són xefs de renom que han canviat els fogons dels seus negocis per aquests d'Alacant Gastronòmica Solidària. Una iniciativa generosa que pretén fer arribar el sopar i dinar de Nadal a tot aquell que ho necessita
Tenen l'ajuda de desenes de voluntaris que, per torns, elaboren i cuinen els menús amb els ingredients donats per 550 empreses. Un exèrcit solidari que aquest dia 24 de desembre haurà aconseguit el repte: tindre preparats 5.000 menús complets, que demà deu ONG s'encarregaran de repartir per carrers i menjadors socials.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç