Adif invertirà set milions d’euros en millorar la seguretat en la línia Xàtiva-Alcoi
S’instal·laran nous enclavaments electrònics en les estacions d'Ontinyent i Alcoi, que disposaran de sistemes videogràfics.
Adif ha aprovat l'adjudicació de la redacció del projecte i execució de les obres de les noves instal·lacions de seguretat de la línia Xàtiva-Alcoi (63,7 km), en què es preveu una inversió de set milions d'euros.
El contracte ha sigut adjudicat a l'empresa Siemens Rail Automation i compta amb un termini d'execució estimat de deu mesos.
El projecte comprén la implantació del sistema denominat "bloqueig per alliberament automàtic en via única", que permetrà augmentar de manera significativa les condicions de fiabilitat de les instal·lacions, així com incrementar la regularitat de les circulacions.
Entre els treballs a desenvolupar, destaca la instal·lació de nous enclavaments electrònics a les estacions d'Ontinyent (Vall d'Albaida) i Alcoi (Alcoià), que disposaran de sistemes videogràfics i que s'integraran en el Control de Trànsit Centralitzat (CTC) de València.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor