Adif invertirà set milions d’euros en millorar la seguretat en la línia Xàtiva-Alcoi
S’instal·laran nous enclavaments electrònics en les estacions d'Ontinyent i Alcoi, que disposaran de sistemes videogràfics.
Adif ha aprovat l'adjudicació de la redacció del projecte i execució de les obres de les noves instal·lacions de seguretat de la línia Xàtiva-Alcoi (63,7 km), en què es preveu una inversió de set milions d'euros.
El contracte ha sigut adjudicat a l'empresa Siemens Rail Automation i compta amb un termini d'execució estimat de deu mesos.
El projecte comprén la implantació del sistema denominat "bloqueig per alliberament automàtic en via única", que permetrà augmentar de manera significativa les condicions de fiabilitat de les instal·lacions, així com incrementar la regularitat de les circulacions.
Entre els treballs a desenvolupar, destaca la instal·lació de nous enclavaments electrònics a les estacions d'Ontinyent (Vall d'Albaida) i Alcoi (Alcoià), que disposaran de sistemes videogràfics i que s'integraran en el Control de Trànsit Centralitzat (CTC) de València.
Més llegit
-
Un mes de guerra amb l’Iran: el Iemen entra en escena i Trump critica l’OTAN
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
España apunta els reptes a Hisenda: "Reforçar l'estat del benestar, creixement i estabilitat econòmica, finançament i pressupostos"
-
Pradas reconeix l'autoria de l'esborrany manuscrit de l'ES-Alert que recomanava pujar a la "primera planta"
-
Emergències demana extremar al màxim les precaucions durant el temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
El València Basket regala la victòria a Belgrad