20 dies de la desaparició de la jove Marta Calvo
La Guàrdia Civil ja ha intensificat la recerca i ha pogut localitzar el cotxe del principal sospitós
Aquest dimecres es compleixen 20 dies de la desaparició de la jove de 25 anys Marta Calvo, a qui se li va perdre la pista a Manuel, a la Ribera Alta.
La Guàrdia Civil ja ha intensificat la recerca i ha pogut localitzar el cotxe del principal sospitós. La jove desapareguda havia quedat amb ell a la casa que té en aquest municipi de la Ribera Alta.
El cotxe l'han localitzat mig desballestat i també amb senyals d'haver sigut netejat. El vehicle estava en una nau d'un amic del fugitiu a qui havia demanat desfer-se'n.
No se sap on es troben cap dels dos des del 7 de novembre, quan la mare de la dona en va denunciar la desaparició en veure que la filla no donava senyals. Poques hores després, la Guàrdia Civil va iniciar la cerca de Marta Calvo en coves i pous pròxims al lloc on se li va perdre la pista, amb l'ajuda de gossos ensinistrats en el rastreig de persones però sense cap resultat.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant