Zaplana ha sigut operat d'urgència per a implantar-li un marcapassos després d'una fallada cardíaca
En aquests moments, l'expresident de la Generalitat està recuperant-se al seu domicili a Madrid
L'expresident de la Generalitat Eduardo Zaplana ha sigut operat d'urgència i se li ha implantat un marcapassos després d'un episodi de crisi cardíaca, segons ha avançat el diari El Español.
Zaplana va ser intervingut quirúrgicament a la fi de la setmana passada i ha estat diversos dies ingressat, però ja ha rebut l'alta. En aquests moments, Zaplana està recuperant-se al seu domicili a Madrid
L'exministre de Treball pateix leucèmia per la qual va ser trasplantat de medul·la el 2015. Des que li va ser diagnosticada la leucèmia, l'expresident ha patit reiterades complicacions derivades de trombosis pulmonars.
Cal recordar que Zaplana es troba a l'espera de ser jutjat per l'Audiència Provincial de València per l'anomenat cas Erial. Un judici previst per al gener.
Més llegit
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València