Yolanda Díaz: “El pes de la llei caurà sobre les empreses que violenten els drets laborals”
La vicepresidenta segona del govern espanyol i ministra de Treball ha defés el paper dels serveis públics estatals com l'Aemet i ha remarcat que "arribarà el moment de les responsabilitats polítiques"
La vicepresidenta segona del govern espanyol i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, ha remarcat este dissabte en una entrevista per a À Punt Notícies que la Inspecció de Treball s'esforça diàriament perquè les mesures per a protegir treballadors i treballadores —l'anomenat "escut laboral"— es respecten. “El pes de la llei caurà sobre les empreses que violenten els drets laborals”, ha emfatitzat.
Díaz ha insistit a transmetre un missatge de tranquil·litat a tot el teixit productiu valencià: empreses, plantilles i treballadors autònoms. També ha recordat que totes les mesures aprovades per a fer front a les conseqüències de la DANA tenen vigència des del dimarts 29 d'octubre.
La vicepresidenta ha defés la tasca de serveis públics estatals com l'Aemet, ja que considera que "van actuar amb promptitud" i enviaren "els missatges que havien d'emetre". Díaz ha assegurat que "arribarà el moment de les responsabilitats polítiques" perquè "pareix que presumptament es va arribar tard".
En esta línia, la ministra ha posat el focus en el fet que "el conseller [Rovira] ens va felicitar per la promptitud amb què vam actuar", així com els agents socials. "Estic bolcada en la gestió d'esta crisi", ha destacat.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
“Solta'm, no em mates": El testimoni de Vanesa, supervivent d’un apunyalament a Carcaixent