Yolanda Díaz inicia a Elx la presentació de Sumar a la Comunitat Valenciana
La política es reuneix amb representants del sector de les aparadores del calcer
La vicepresidenta del govern espanyol i ministra de Treball, Yolanda Díaz, visita Elx aquest divendres a la vesprada en el que serà el seu primer acte de presentació del projecte Sumar a la Comunitat Valenciana.
Díaz fa mesos que recorre Espanya en un procés d’escolta a la societat civil. El projecte tracta d'escoltar, dialogar i construir un projecte ciutadà per a la dècada vinent. Tot i això, segons ha dit, fins a febrer no desvelarà si finalment es llança a liderar una candidatura a les generals de 2023.
A la capital del Baix Vinalopó es reunirà amb representants del sector de les aparadores del calcer per a escoltar quines són les seues reivindicacions. Les treballadores s’han manifestat en diverses ocasions per a exigir un conveni laboral digne i denunciar el bloqueig de la negociació col·lectiva amb la patronal.
Dins de la seua agenda com a ministra de Treball, Yolanda Díaz, clausurarà juntament amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, el primer Fòrum Tècnic Internacional d’Alts Responsables d’Inspeccions de Treball, gestionat per l’Organització Internacional del Treball.
Dissabte serà el torn de València
El dissabte 19, la política gallega participarà en un acte de Sumar que tindrà lloc a les 11:30 h en Fira València, del qual no s’han donat més detalls. Representants de les formacions de Compromís, Unides Podem i Esquerra Unida País Valencià (EUPV) ja han avançat que hi assistiran.
Més llegit
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort