Ximo Puig s'enfronta a la tercera sessió de control d'enguany
Li preguntaran pel saqueig a RTVV, l'atur, els drets de la dona i els riscos de la Comunitat Valenciana.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, se sotmet aquest dijous a la tercera sessió de control d'enguany on li preguntaran per temes tan diversos com el saqueig a RTVV durant la visita del papa, l'atur, els drets de la dona i els riscos de la Comunitat Valenciana.
En primer lloc serà la síndica del PP, Isabel Bonig, qui li preguntarà sobre si el Consell està preparat per a afrontar "la gestió dels riscos que encara la Comunitat Valenciana". En segon lloc, el síndic de Ciutadans, Toni Cantó, demanarà que explique què li semblen les últimes dades de desocupació de la Comunitat Valenciana.
El següent que li preguntarà serà el síndic de Compromís, Fran Ferri, sobre com valora el Consell les informacions que apunten a la confessió del "saqueig" de la Radiotelevisió Valenciana (RTVV) amb motiu de la visita del papa per part de membres del PP.
Ana Vega, de Vox, li preguntarà a quines dones protegeix la llei integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana; i finalment, la síndica de Unides Podem, Naiara Davó, li demanarà que explique com creu que s'ha de continuar avançant en la protecció i ampliació de drets de les dones a la Comunitat Valenciana després de cinc anys de govern del Botànic.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places