El vila-realenc Jaume Llorens (PP), nou senador pels canvis en el Consell arran de l'eixida de Vox
Substitueix l'exsenador Vicente Tejedo, que s'ha incorporat com a secretari autonòmic de la Conselleria d'Agricultura
El popular Jaume Llorens ha pres possessió com a senador en substitució de Vicente Tejedo, que ha deixat el Senat per a incorporar-se com a secretari autonòmic de la Conselleria d'Agricultura, que lidera Miguel Barrachina. El moviment és resultat de la reordenació del Consell després de la ruptura dels pactes autonòmics del PP i Vox.
El president en funcions del Senat, Javier Maroto, ha cridat a la tribuna d'oradors Llorens, on ha jurat acatar la Constitució i ha adquirit així la condició plena de senador.
De 44 anys, Llorens és doctor en Màrqueting, professor de l'àrea de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat Jaume I, on és a més vicedegà del grau de Turisme.
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats vint hores a Elx que van apallissar mortalment dos homes i van ferir-ne un tercer
-
Un detingut a València per botar foc a díhuit contenidors i danyar una trentena de cotxes
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Un Nadal de ‘tu a tu’ en À Punt
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians