Unides Podem-Esquerra Unida a Castelló demana més atenció social a les persones amb més dificultats
Els candidats i candidates de la coalició han demanat el vot incidint que la diferència entre els blocs “serà molt ajustada”.
La confluència Unides Podem, Castelló en Moviment, Esquerra Unida han estat aquest divendres al mercat del Grau de Castelló, on han explicat un programa basat en l’economia verda i en més atenció social per a les persones que tenen més dificultats.
Els candidats i candidates de la coalició han demanat el vot incidint en el fet que la diferència entre els blocs de dreta i esquerra serà “molt ajustada” en el pròxim Ajuntament de Castelló.
“Una Europa més verda”
Per la seua part, el candidat d’Unides Podem al Parlament Europeu, Víctor Egio, ha participat en el debat celebrat a la Universitat d’Alacant i ha llançat la proposta de crear “una Europa més verda”. A més, Egio ha assegurat que a la Unió Europea cal “reforçar la cohesió de la ciutadania europea i assegurar uns drets comuns que siguen els mateixos per a tots i totes”.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana