Directes
Ara en la televisió
TARANCÓN, EL QUINTO MANDAMIENTO
Ara en la ràdio
FEM BANDA (reemissió)

Un jutjat investigarà si hi va haver falsedat en les primàries de Cs entre Igea i Clemente

En un primer moment es va donar com a vencedora Silvia Clemente i, després, es va corregir el resultat i es va donar el triomf a Francisco Igea.

Francisco Igea, després de ser proclamat candidat de Ciutadans a la Junta de Castella i Lleó / Efe

El jutjat número 4 de Burgos ha admés a tràmit i incoat diligències prèvies per presumpta falsedat documental en les primàries que Ciutadans per a triar el seu cap de llista de les eleccions autonòmiques de Castella i Lleó.

El partit mateix va reconéixer que hi havia hagut irregularitats en la votació. Així, en un primer moment va donar com a vencedora l’exdirigent del PP de Castella i Lleó Silvia Clemente i, després, va corregir el resultat i va donar el triomf a Francisco Igea, actual vicepresident de la Junta de Castella i Lleó i candidat a liderar el partit.

També et pot interessar

Veure totes les activitats