Troben també rastres del programa Pegasus en el mòbil que usava Marlaska en plena crisi del Marroc
El Centre Criptològic Nacional també analitza el telèfon que té actualment el ministre de l’Interior
El Centre Nacional d'Intel·ligència, el CNI, ha trobat rastres del programa Pegasus en el telèfon mòbil del ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska. Aquest organisme està tractant de verificar el ciberatac i determinar-ne l'abast, segons ha publicat aquest dijous el diari El País.
El ministre de l’Interior ha entregat al Centre Criptològic Nacional tant el mòbil que utilitza actualment per a les comunicacions oficials, com el que usava el mes de maig del 2021, en plena crisi diplomàtica amb el Marroc, com apunta el periòdic. És en aquest telèfon on s'han trobat rastres d'haver sigut atacat pel programa d'espionatge.
Si finalment es confirmara la infecció, Grande-Marlaska seria el tercer membre del govern espanyol que ha patit els atacs del programa espia israelià, després del cap de l'executiu, Pedro Sánchez, i la titular de Defensa, Margarita Robles.
També es va considerar la possibilitat que l’exministra d'Afers Estrangers, Arancha González Laya, també fora espiada a través del mòbil durant el maig del 2021, però el ministre de la Presidència, Félix Bolaños, ho va negar la setmana passada.
Més llegit
-
Detingut un pacient de Psiquiatria acusat de causar l'incendi de La Fe en què ha mort una dona
-
Mor una dona en l'incendi de l'Hospital La Fe de València
-
Mor la menor de catorze anys que es va ofegar a la piscina de sa casa a Torrent
-
Més aprova deixar Sumar i passar al Grup Mixt
-
El litoral de València i Alacant, en alerta groga per temperatures de fins a 38 °C després de la Nit de Sant Joan més càlida
-
La nit de Sant Joan acaba sense ensurts i una vintena de detinguts
Més vist
-
Informe: Els Deu d'Alaquàs
-
22.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnica del Mediterráneo
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
23.06.2025 | Informatiu nit
-
23.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà