Suspenen de funcions un guàrdia civil per un vídeo en què es riu dels líders independentistes catalans
L’agent ha difós en les xarxes socials imatges del trasllat a les presons de Madrid.
La Guàrdia Civil ha expedientat i suspés de funcions un agent que ha gravat i difós a les xarxes socials un vídeo on mostra el trasllat del dirigents independentistes catalans empresonats. El vídeo va acompanyat d’aquest text: “Els colpistes ultranaZionalistes presos van cap a Madrid. Únicament algunes desenes de tristos han acudit a acomiadar-los. S’han acabat els aquelarres a costa de les presons”.
A través d’una nota de premsa, la Guàrdia Civil ha informat que ha pogut comprovar que el vídeo s’ha enregistrat des del furgó i que n’ha identificat l’autor. Així mateix, en el comunicat s’afegeix que li han obert un expedient disciplinari i han suspés l’agent de les seues funcions.
Esquerra Republicana ha demanat la compareixença del ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, en el Congrés i ha presentat una bateria de preguntes en el Senat.
Més llegit
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats
-
L'incendi de Tuéjar continua actiu però ja està "prou perimetrat" després de cremar vora 1.000 hectàrees
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals