Directes
Ara en la televisió
EL XEF A CASA

Els socialistes valencians tornen a insistir este diumenge a demanar eleccions anticipades

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reiterat que Juanfran Pérez Llorca "és el mateix que Mazón" i demana que siga la ciutadania qui vote per a elegir un nou president

Diana Morant, secretària general del PSPV-PSOE / À Punt NTC

Els socialistes valencians han tornat a insistir este diumenge a demanar eleccions anticipades a la Comunitat Valenciana, després que ahir les exigiren en un míting al complex esportiu i cultural La Petxina de València, sota el lema "Volem votar".

La secretària general del PSPV-PSOE Diana Morant, que hui ha estat en la representació de la Rendició dels Moros i Cristians de Petrer (Vinalopó Mitjà), ha reiterat que Juanfran Pérez Llorca és el mateix que Mazón i demana que siga la ciutadania qui vote per a triar qui ha de presidir la Generalitat.

Morant ha insistit que "als valencians no ens val el PP ni els pactes amb Vox, els mateixos polítics i les mateixes polítiques ens condemnen a repetir la història" i ha dit que "Pérez Llorca és un Mazón més, no volem reemplaçaments, no volem presidents que vinguen a tapar i continuar mentint".

Segons ha informat el PSPV-PSOE en un comunicat, Morant s'ha referit també als "massa missatges d'odi, massa assenyalaments a cultures diferents", que s'escolten actualment i ha defensat que "el nostre poble i la nostra cultura se sosté precisament per la diversitat des de fa ja molts anys".

Feijoó demana eleccions a Espanya

Per la seua part, i a poc més d'un mes per a les eleccions a Extremadura, Alberto Núñez Feijóo ha participat juntament amb la presidenta de la Junta i candidata a la reelecció, María Guardiola, en un acte del partit a Badajoz. El líder popular ha carregat durament contra Sánchez i li ha demanat que convoque eleccions. Sobre Sánchez, Feijoó ha dit que "va emetent sentències de la innocència del fiscal (Álvaro Ortiz), del germà i de la dona" i li ha retret que "si vol ser jutge, que estudi, que faça la carrera de dret, que convoque eleccions i, així, els espanyols podran votar per a enviar-lo a l'oposició ràpidament".

També et pot interessar