Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

Sanguino deixa la direcció del Teatre Principal d'Alacant

Aquest dimarts acaba el termini de dos mesos que tenia per a renunciar després de comunicar la decisió a la Regidoria de Cultura.

Sanguino deixa la direcció del Teatre Principal d'Alacant

El candidat socialista a l'alcaldia d'Alacant, Francesc Sanguino, deixa hui la direcció del Teatre Principal perquè acaba el termini de dos mesos que tenia per a renunciar al càrrec des que va comunicar la decisió a la Regidoria de Cultura. Sanguino es prepara per a afrontar la campanya de les eleccions municipals que començarà el divendres 10 de maig. 

El candidat Francesc Sanguino va guanyar al febrer les primàries organitzades pel PSPV-PSOE a Alacant amb el 54,8% dels vots de la militància, per davant dels altres dos candidats, Eva Montesinos (19,8%), portaveu municipal, i José Asensi, (25,3%) catedràtic de la Universitat d'Alacant. 

També et pot interessar