Sánchez reprendrà els contactes amb els partits polítics al final d'agost
Té previst reunir-se amb el PNB, el Partit Regionalista de Cantàbria, les forces nacionalistes de Catalunya i amb Unides Podem.
El president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, ha avançat que reprendrà els contactes amb les forces polítiques per a intentar formar govern al final d'agost i l’inici de setembre.
"Parlarem amb el PNB, el Partit Regionalista de Cantàbria, les forces nacionalistes de Catalunya i, lògicament, Unides Podem", ha precisat.
Una vegada més, Ciutadans es quedarà fora d'aquesta ronda de contactes dirigits a materialitzar un programa de govern progressista, ja que Albert Rivera no vol reunir-se amb ell.
En el marc de la ronda de contactes que manté amb col·lectius socials, el president de l’executiu central en funcions s’ha reunit aquest divendres amb organitzacions del sector cultural.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Adeu a un any clau per a la cultura valenciana: consolidació, visibilitat i reflexió
-
Temporal hivernal a la vista
-
"Decepció total" en el PSPV pel missatge de Pérez Llorca, que Compromís qualifica "d'hipòcrita", Vox veu "adequat" i el PP "realista" i "il·lusionant"
-
El vespreig avança les celebracions per l'Any Nou a Alacant