Ribó assegura que l'ajuntament denunciarà els organitzadors de les paelles universitàries
La festa es va realitzar sense autorització del consistori i “va superar les condicions per a aquest tipus d’esdeveniments”.
L'alcalde de València, Joan Ribó, ha assegurat que la Regidoria d'Espai Públic i l'advocacia municipal estan tramitant un expedient per a presentar una denúncia formal davant la justícia contra els organitzadors del Festival de Paelles Universitàries per haver-lo realitzat sense autorització i “superant les condicions per a aquest tipus d'esdeveniments”.
A més, Ribó ha afegit que, en portar aquest cas de desobediència al terreny judicial, "ja no serà una sanció administrativa sense més, sinó una cosa més seriosa".
El festival de paelles universitàries es va celebrar el passat 12 d'abril al barri de la Punta sense tindre autorització de l'Ajuntament de València, en un esdeveniment que, des de les 10.00 a les 20.00 hores va reunir uns 25.000 joves en una festa que va combinar els concerts de grups musicals i la degustació de paelles.
L'alcalde ha agregat que, encara que no està confirmat, l'expedient podria portar-se a la Junta de Govern Local d’aquest divendres.
Ribó ha comentat que en la denúncia s'argumentarà que els organitzadors no disposaven d'autorització, que es va superar els límits de contaminació sonora i que es va realitzar en una zona pròxima a les vies ferroviàries, la qual cosa suposava un risc per a la seguretat en la circulació de trens.
Fonts de l'empresa organitzadora han indicat que no comentaran la decisió de l'ajuntament fins que no tinguen coneixement per escrit de la denúncia judicial.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana