Rajoy evita pronunciar-se a València sobre la dimissió d'Alfonso Alonso
L’expresident manté una trobada cordial amb Puig a València, on ha firmat exemplars del seu últim llibre.
L’expresident del govern espanyol, el popular Mariano Rajoy, ha evitat pronunciar-se aquesta vesprada a València, sobre la dimissió d’Alfonso Alonso, que fins a aquest dilluns era president del PP basc i que ha abandonat el càrrec arran de les discrepàncies davant del pacte amb Ciutadans.
A pesar que els periodistes que esperaven l’eixida de Rajoy del Palau de la Generalitat, on ha tingut una reunió cordial amb el president Ximo Puig, li han preguntat per l’assumpte, l’expresident del govern s'ha limitat a fer un xicotet gest de circumstància, sense dir cap paraula.
Mariano Rajoy ha visitat València per a firmar exemplars del seu llibre, Una España mejor, en uns grans magatzems de la ciutat. Centenars de persones han fet cua per a tindre una dedicatòria del polític.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
“Solta'm, no em mates": El testimoni de Vanesa, supervivent d’un apunyalament a Carcaixent