El PP recrimina al Consell un retard de 9 mesos en l'aplicació de la Llei de seguretat ferroviària
La norma va ser aprovada al març a les Corts amb una disposició que ordenava activar-la amb el retard màxim d'un mes.
El portaveu adjunt del Grup Popular a les Corts, Vicente Betoret, ha recriminat al Consell el fet que la Llei de seguretat ferroviària encara no haja entrat en vigor a pesar d'haver-se aprovat el mes de març.
En un comunicat, Betoret ha lamentat els nou mesos de retard en l'aplicació de la norma que, segons el diputat, han fet que la Generalitat incòrrega en una il·legalitat, ja que la llei incorporava una disposició addicional perquè s'aplicara amb un retard màxim d'un mes des de la seua publicació en el DOGV.
Vicente Betoret ha qüestionat la rellevància de la norma aprovada, que regularà el sector ferroviari a la Comunitat Valenciana, i ha criticat que s'haja elaborat sense escoltar els professionals i sense un finançament adequat.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida