El PP recorrerà al Suprem contra el nomenament de Delgado com a fiscal general
Álvarez de Toledo recorda moltes frases pronunciades per l’exministra contra el PP, les quals considera que la inhabiliten per a ocupar el càrrec.
La portaveu del grup parlamentari popular, Cayetana Álvarez de Toledo, ha avançat que el PP recorrerà al Tribunal Suprem contra el nomenament de Dolores Delgado com a fiscal general de l’Estat per “no complir els criteris d’idoneïtat, neutralitat i imparcialitat requerits per al càrrec”.
En declaracions als mitjans després de la junta de portaveus, Álvarez de Toledo s’ha referit a l’última compareixença de Delgado al Congrés i ha criticat “el grau d’odi, animadversió i hostilitat que destil·la” l’exministra amb “tot el que no és del mateix parer”. La portaveu parlamentària, que ha recorregut a l’hemeroteca per a argumentar les seues declaracions, ha apuntat que Delgado havia dit moltes frases contra el PP en la seua etapa com a ministra. Aquesta qüestió, en opinió de la portaveu del PP, “la inhabilita per a ocupar el càrrec de fiscal general de l’Estat”.
El Consell de Ministres d’aquest dimarts té en l’agenda aprovar-ne el nomenament, una mesura que segons Álvarez de Toledo només beneficia l’executiu, Pedro Sánchez i el separatisme. “I perjudica la democràcia, l’estat de dret i el principal partit de l’oposició, al qual ha mostrat animadversió de manera sistemàtica”, ha insistit.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sense pont ni passarel·les: Sot de Chera continua amb la complicada tasca de refer infraestructures arrasades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
L'Atlètic no dona opció al Villarreal