PP i PSOE evidencien la satisfacció per l’ampliació del port, mentre que Compromís avança que anirà als tribunals
Poc després que el titular de Transports anunciara que dimarts s’aprovarà en el Consell de Ministres, les formacions han abocat les primeres reaccions en les xarxes socials
Mentre els uns treien pit, els altres anunciaven la batalla als tribunals. Pocs minuts després de l’anunci del ministre de Transport, Óscar Puente, de l’aprovació dimarts del projecte d’ampliació del port de València hi ha hagut reaccions ben diferents entre els grups polítics valencians. El PSOE i el PP, partidaris de l’ampliació, celebraven l’anunci, mentre que des de Compromís advertien dels “perills” que suposaran les obres i remarcaven que acudiran als tribunals.
Des de les files populars, a títol personal el president de la Generalitat i l’alcaldessa de València es mostraven molt satisfets per la notícia. En la xarxa social X, Carlos Mazón qualificava de “necessitat demostrada i irrenunciable” per a “garantir el futur econòmic i social” l’anunci. En la mateixa línia, la també popular María José Catalá, al capdavant de la corporació de la ciutat, afirmava haver rebut “la millor de les notícies” en saber que “un projecte estratègic per a València, la Comunitat Valenciana i Espanya” tindrà llum verda la pròxima setmana.
Els socialistes destacaven en el seu compte de X que l’anunci del ministre evidencia el “compliment” del govern de Pedro Sánchez amb la Comunitat Valenciana. Un to ben diferent explicitava Compromís, formació que lamentava que el PSOE i el PP s’havien posat d’acord en un projecte que “posa en perill l’Albufera, el nostre litoral i centenars de llocs de treball”. Des de la formació taronja es reafirmaven en allò que havien anunciat: “Ens tindran enfront als carrers i als tribunals”.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
L’espectacle de la Marató de València, per À Punt
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa