El PP presentarà a les Corts una iniciativa per a suprimir l'impost hipotecari
Bonig defensa l'eliminació de l'impost després de la "famosa sentència" del Suprem i la "sobreactuació de Pedro Sánchez”.
La síndica del Partit Popular a les Corts, Isabel Bonig, ha avançat que el seu grup presentarà pròximament a la cambra una proposició no de llei per a instar el govern espanyol a suprimir l'impost d'actes jurídics documentats (AJD) sobre les hipoteques.
Els populars faran aquesta petició, segons afirmen, després de la "famosa sentència" del Suprem i de la "sobreactuació de Pedro Sánchez com si fora Scarlett O'Hara".
Així ho ha indicat durant la roda de premsa posterior a la junta de portaveus per a ordenar el ple ordinari de la setmana que ve, en què ha lamentat que no debata proposicions no de llei. En la seua opinió, els partits del Botànic "eviten el debat a set mesos de les eleccions, si no hi ha avançament" i especialment iniciatives que poden "separar el Botànic".
Bonig ha defensat aquesta proposta perquè després de la sentència del Suprem sobre l’impost hipotecari i l'actuació posterior del president de l’executiu espanyol “enganyant als ciutadans, el millor és derogar-lo, perquè l'única cosa segura és que l'impost que no existeix és el que no es paga".
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina