El PP insta Puig a "donar explicacions sobre el cas Assut i a deixar de posar terra pel mig"
Barrachina assegura que "no pot ser que la jutgessa, l'UCO, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària estiguen investigant el presumpte finançament irregular del PSPV de Puig i ell continue callat"
El director de campanya del PPCV, Miguel Barrachina, ha demanat al president de la Generalitat, Ximo Puig, que "deixe de posar terra pel mig i que done la cara i les explicacions oportunes en el cas Assut en el qual segons anem sabent se l'implica directament".
Barrachina ha assegurat que "no pot ser que la jutgessa, l'UCO, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària estiguen investigant el presumpte finançament irregular del PSPV de Puig i ell continue callat". Així, el diputat popular s'ha preguntat que "més cal conéixer sobre la suposada implicació de Puig en la trama Assut perquè el president del Consell done explicacions i n'assumisca les responsabilitats polítiques". Miguel Barrachina ha assegurat que "amagar-se només demostra una gran covardia de Puig que està més preocupat per tapar-se les vergonyes que per gestionar les necessitats dels valencians".
El diputat ha afirmat que "l'ombra de la sospita" és cada vegada més ferma sobre Puig. "Si el president no tinguera res a amagar ja hauria donat explicacions, però ha deixat passar el temps i els indicis sobre l'actuació del seu partit i en els quals se l'implica directament en els papers, ja són massa greus", ha manifestat.
El director de campanya del PPCV ha recordat que cada vegada que Puig ha tingut l'oportunitat de donar explicacions i ser transparent sobre qüestions espinoses "ha tancat la porta". "Ho va fer amb el cas Oltra, ho va fer amb les subvencions al seu germà i ho està fent ara. Ja no té crèdit".
Puig: "nosaltres sempre donem la cara"
En declaracions als mitjans i després de reunir-se amb l’alcalde de Salzgitter (Alemanya), Frank Klingebiel, Puig ha qualificat aquestes acusacions de “xafarderies” i ha insistit que ells “sempre donen la cara”. “L’únic problema que té la Comunitat Valenciana és que tornen aquelles persones que van malbaratar la imatge, el prestigi i la realitat econòmica del nostre territori”, ha afegit.
Més llegit
-
Troben mort un resident britànic en una zona d’obres d’un hospital privat de Benidorm
-
Mor un home en un accident de motocicleta a la carretera del Saler
-
El pare d’una adolescent morta en l’incendi de Campanar: “El tema econòmic no m’interessa, l'única cosa que busque és que s’investigue tot”
-
El xòfer de Mazón precisa que van eixir del Palau a les 20:00 h i que l'ES-Alert els va sonar quan encara no havien abandonat València
-
Cuines amb detectors d'incendis i façana resistent al foc: així seran els pisos rehabilitats de l’edifici de Campanar
-
El València Basket, primer semifinalista de la Copa del Rei