El ple del Consell aprova l'estatut de l'Agència Tributària valenciana
Permetrà modernitzar la gestió, millorar l'assistència al contribuent i reforçar la lluita contra el frau.
El ple del Consell ha aprovat aquest divendres l'estatut de la Agència Tributària Valenciana per a modernitzar la gestió, millorar l'assistència al contribuent i reforçar la lluita contra el frau.
L'Agència Tributària Valenciana comptarà amb mitjans informàtics propis i amb personal especialitzat per a facilitar el servei al contribuent i permetre la recaptació executiva pròpia. La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha explicat que s'assumiran funcions tributàries que estaven delegades en altres administracions i que serà una eina clau en la lluita contra el frau fiscal.
Augment de sou per als funcionaris
El Consell també ha aprovat l'augment del sou dels empleats públics que en la pròxima nòmina veuran actualitzada la retribució per adaptar-se a la normativa estatal que fixa aquest increment en un 2,25%.
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert