Oltra afirma que la Comunitat Valenciana no pot ni vol esperar quatre anys un nou finançament
La vicepresidenta del Consell reclama que les solucions arriben "a un ritme un poc més lleuger".
La vicepresidenta i portaveu del Consell, Mónica Oltra, ha assegurat que la Comunitat Valenciana no pot ni vol esperar quatre anys que es reforme el sistema de finançament autonòmic. Ha reclamat que les solucions arriben "a un ritme un poc més lleuger".
En la roda de premsa posterior al ple del Consell, Oltra ha afirmat que l'arribada tant del Fons de Liquiditat Autonòmic (FLA) com dels lliuraments a compte són "benvingudes" i permeten "respirar" l'administració.
Pel que fa a l'ajust pressupostari de 364,7 milions d'euros previst pel Consell, Oltra ha dit que no coneix el detall de cada partida, però que està segura que la Conselleria d'Hisenda farà públiques les dades quan siga possible.
Més llegit
-
Rescaten dos xiquets de 8 i 10 anys que passejaven per muntanyes de Benidorm i Elda
-
Les institucions valencianes lamenten la mort de Miquel Navarro i en reivindiquen el llegat artístic
-
Torres Torres es mobilitza per a buscar un ancià amb Alzheimer desaparegut
-
El Castelló resistix a El Plantío (1-1)
-
Mislata acomiada un dels seus fills més reconeguts: veïnat i personalitats polítiques i culturals diuen adeu a Miquel Navarro
-
La jutgessa envia a presó provisional el jove detingut a Picanya sospitós de ser l’organitzador de Blocus a Espanya