El ministre Marlaska, Pablo Iglesias i la directora de la Guàrdia Civil reben una carta amb bales a l’interior
Els fets han sigut denunciats a les dependències policials per a la seua anàlisi a la Comissaria General de la Policia Científica
Tant el ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska, com el líder d'Unides Podemos, Pablo Iglesias, i la directora general de la Guàrdia Civil, María Gámez, han rebut en les últimes hores una carta amenaçadora amb una bala en el seu interior, segons ha informat el Ministeri de l’Interior.
A l'interior de la carta hi havia un escrit que deia, textualment: "Tens 10 dies per a dimitir. El temps de riure't de nosaltres s’ha acabat. Policia Nacional, Guàrdia Civil. El temps el tens en contra per a les taponades". A l'interior hi havia dos cartutxos sense percudir del calibre 7,62x51.
El ministre de l’Interior, Grande-Marlaska, va rebre la carta aquest dijous a la seu del ministeri amb mata-segells de Correus del dia 19 d'abril. Per la seua part, la directora de la Guàrdia Civil, María Gámez, va rebre la carta ahir, quan va denunciar aquests fets davant la Unitat Central Operativa (UCO). El sobre el va rebre la seua secretària de despatx a primera hora de la vesprada i contenia una nota amenaçadora anònima amb un cartutx del calibre 7,62 mm.
El líder de Podem i candidat a la Comunitat de Madrid també ha rebut aquest matí una carta amb les mateixes característiques, a través de les dependències del Ministeri de l'Interior. Dins hi havia dues bales de fusell del tipus Cetme, segons confirmen en fonts d'aquesta formació. Iglesias també denunciarà els fets.
Els fets han sigut denunciats a les dependències policials per a la seua anàlisi a la Comissaria General de la Policia Científica.
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha reaccionat condemnant els fets en Twitter.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
Productes que es dissolen en la boca: el projecte valencià per a facilitar la ingesta a persones amb dificultats per a engolir
-
Torna el ponent i activa els avisos per calor