Mazón també aposta perquè PP i Ciutadans treballen per una llista conjunta
El president popular recorda que a la Diputació d'Alacant aquest recorregut "ja està iniciat" ja que la governen les dues formacions
El president de la Diputació d'Alacant i del PPCV, Carlos Mazón, ha assegurat aquest dimarts, sobre una possible llista electoral amb Ciutadans en les pròximes eleccions autonòmiques, que les dues formacions estan "treballant" per aquesta "gran convocatòria que necessita la Comunitat Valenciana".
En declaracions a periodistes, Mazón ha confirmat que aquest divendres mantindrà una reunió amb la líder de Ciutadans, Inés Arrimadas, i ha explicat que creu que "hi ha un camí important que Cs i PP, com a gran espai de centre liberal, podem recórrer",
Mazón eixia així al pas de les declaracions fetes aquest dilluns per la síndica de Ciutadans, Ruth Merino, que va obrir la porta a una llista electoral conjunta amb el PPCV. "És un camí interessant", ha exposat el president popular, qui ha afirmat que aquest recorregut "ja està iniciat" en la Diputació d'Alacant, institució en la qual governen totes dues formacions.
Així, ha destacat que existeix "un espai comú" que es demostra a través de la baixada d'impostos o la creació de fons extraordinaris a favor d'autònoms i hotelers, ha dit el president de la Diputació provincial, qui ha ressaltat que tenen "una agenda social pròpia".
Més llegit
-
L'Índia declara l'alerta sanitària a Kerala després de dènou morts per l’ameba “menjacervells”
-
Mor un home després d'agredir un company de faena i autolesionar-se en una zona comercial a Sant Joan d'Alacant
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Dos de les associacions majoritàries de víctimes de la dana planten el Consell en la presentació del parc inundable
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
Més d’un terç dels xiquets a la Comunitat Valenciana naixen de mares majors de 35 anys