Mas sobre el requisit lingüístic: "El Consell ha fet deures, no ha fracassat"
La vicepresidenta celebra l'acord en el Botànic com un èxit a pesar que el futur decret continua pendent del pronunciament del Consell Jurídic
La vicepresidenta i portaveu del Consell, Aitana Mas, considera que "el Consell ha fet els deures" pel que fa a l'aplicació del requisit lingüístic en l'accés en la funció pública, malgrat que l'aprovació continua pendent.
"Seria un fracàs que no haguérem aconseguit un acord sobre aquest tema, però ja existeix i ara que s'aprove depén del dictamen del Consell Jurídic Consultiu, que és preceptiu i que ha de culminar la tramitació habitual. No podem aprovar la norma sense l'informe", ha assenyalat Mas en la roda de premsa posterior al ple del Consell.
L'òrgan estatutari té pendent pronunciar-se sobre el decret, que regula quin és el nivell de valencià a acreditar en funció del lloc al qual s'opta i que qüestionen les formacions a la dreta del Botànic.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida