Maroto afirma que les plantes espanyoles estan "molt ressagades" en la fabricació de cotxes elèctrics
El Govern donarà suport als consumidors perquè puguen canviar el seu vehicle per un més respectuós amb el medi ambient.
Les plantes espanyoles de producció de vehicles estan "molt ressagades" quant a fabricació d'automòbils elèctrics, "amb solament quatre models". Ho ha destacat la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, qui ha defensat en la sessió de control al Govern al Senat que el compromís de l'Executiu és engegar un conjunt de mesures que impulse la fabricació de vehicles elèctrics a Espanya.
També ha anunciat la creació d'un grup de treball que done seguretat jurídica al sector de l'automòbil.
A més, la titular d'Indústria ha avançat que el Govern donarà suport als consumidors perquè puguen canviar el seu vehicle actual per un més respectuós amb el medi ambient. Al mateix temps, s'impulsarà la instal·lació de punts de recàrrega.
Davant de la pregunta del senador popular, Luis González, que si el Govern creu que potenciarà el sector de l'automoció prohibint els vehicles dièsel, gasolina i híbrids, Maroto ha defensat que aquesta mesura deu ara ser debatuda i consensuada.
El Govern proposa un sistema elèctric 100% renovable en 2050, data en què es prohibirà matricular vehicles emissors de CO2 (inclosos els híbrids).
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura