Margarita Robles demana calma respecte a la venda d'armament a l'Aràbia Saudita
La paralització de la venda de 400 bombes podria desembocar en la cancel·lació d'un contracte amb l'empresa Navantia.
La ministra de Defensa, Margarita Robles, ha demanat calma, i ha assegurat que parlarà "de tot", en relació amb la paralització, per part d'Espanya, de la venda de 400 bombes a l'Aràbia Saudita. Aquesta acció podria tindre com a conseqüència la cancel·lació del contracte amb la societat pública espanyola Navantia, dedicada a la fabricació naval civil i militar, per a construir cinc corbetes destinades a aquest mateix país.
Davant de les preguntes dels mitjans, ha considerat que, pel que fa a aquest cas, "les coses se n'han eixit un poc de polleguera" i ha insistit a demanar "tranquil·litat" davant de la situació.
A més, la secretària d'Estat de Comerç, Xiana Méndez, ha assegurat que el contracte de vendes dels vaixells "segueix en marxa" i ha garantit que l'executiu no les pensa "posar en risc", tenint en compte l'ampli volum d'ocupació que generarà en les drassanes de Navantia.
D'altra banda, fonts governamentals manifestaven que l'anul·lació d'aquesta venda de bombes és de moment una declaració d'intencions que encara ha de passar per la discussió d'una comissió de diversos ministeris i sotmetre a diferents matisos.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PP dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
-
Apunyalen deu persones en un tren a la regió britànica de Cambridge
-
El València, un joguet trencat al Bernabéu (4-0)