La llei del joc segueix la tramitació en les Corts després del rebuig a l'esmena a la totalitat del PP
Cap grup ha fet costat als populars en aquesta esmena i el projecte de llei prossegueix el recorregut parlamentari.
El projecte de llei del joc de la Comunitat Valenciana prossegueix el seu recorregut parlamentari després que el ple de les Corts haja rebutjat l'esmena a la totalitat presentada pel PP.
L’esmena demanava la devolució al Consell d'un text "amb finalitat recaptatòria sense preveure una regulació basada en principis d'eficàcia, eficiència i interés general". Cap grup ha fet costat als populars en aquesta esmena.
El conseller d'Hisenda, Vicent Soler, ha justificat la necessitat de disposar d’una nova llei perquè l'actual, de 1988, està "desfasada i obsoleta". A més, ha subratllat l'alarma social que provoca el joc en l'actualitat. Segons ha dit, espera que amb les millores que es puguen introduir durant la tramitació parlamentària el text veja la llum amb el màxim consens possible.
El diputat del PP Rubén Ibáñez s'ha referit precisament a aquests canvis que s'introduiran via esmenes. Així, ha assegurat que amb les més de 200 presentades el text canviarà "de cap a cap", començant pel mateix nom de la llei. Segons ha destacat, aquestes aportacions podrien haver sigut introduïdes en el projecte que presenta el Consell, però "haurien d'haver passat per filtres jurídics" que "no haurien passat".
Per això, ha lamentat que s'introdueixen canvis "per la porta de darrere", la qual cosa suposa "un parany i no dona seguretat jurídica". Ibáñez ha recalcat que si la llei, com està plantejada, s’aprovara, no regularia "res, ni distàncies, ni el pla contra la ludopatia", i "l'únic benefici seria per a les empreses de les escurabutxaques, que ara podran expandir-se tant com vulguen"
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions