L’exregidor d’Esports de Crevillent i l’actual regidora d’Hisenda declaren pel presumpte cas de nepotisme
El pròxim 29 de març declararà l’alcalde i vicepresident de la Diputació d’Alacant, César Augusto Asencio.
L’exregidor d’Esports de Crevillent, Pedro García Navarro, i l’actual regidora d’Hisenda i Contractacions, Mari Carmen Candela, han declarat aquest dilluns davant del jutge pel cas de presumpte nepotisme en la contractació de serveis als centres esportius.
Tots dos formaven part de la mesa de contractació quan Tot Sport Crevi, la mercantil propietat del fill d’un tècnic d’Esports, va aconseguir la gestió de monitors, conserges i manteniment a les instal·lacions municipals.
El fiscal va traslladar al jutge que veia indicis de delicte en l’actuació de l’alcalde i vicepresident de la Diputació d’Alacant, César Augusto Asencio, durant la seua etapa com a president del Patronat Municipal d’Esports. Asencio està citat a declarar per aquest cas el pròxim divendres dia 29 de març.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Emergències avisa els ajuntaments aigües avall de la presa de Buseo d'un desembassament preventiu
-
Una violenta tempesta descarrega més de 90 litres a la rodalia de València, obliga a tallar quatre línies de Metrovalència i desvia vols
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
Estabilitzat per les pluges l'incendi de Tuéjar, causat per un "factor humà"