L'Audiència Nacional investiga l'advocat de Puigdemont per blanqueig de capitals
La Guàrdia Civil escorcolla la casa de lletrat Gonzalo Boye per aquest delicte relacionat amb un altre de narcotràfic.
L'Audiència Nacional investiga l'advocat de Carles Puigdemont, Gonzalo Boye, per blanqueig de capitals, un delicte relacionat amb un altre de narcotràfic. Dins de les actuacions s'ha ordenat l'escorcoll del domicili de l'advocat i també les vivendes d'altres investigats.
La titular del jutjat central d'instrucció número 3 de l'Audiència Nacional, María Tardón, vincula l'advocat amb una trama vinculada amb la salut pública. Els agents de la UDEF, la Unitat de Delinqüència Econòmica i Fiscal de la Guàrdia Civil, estan al càrrec d'aquesta operació, que està sota secret de sumari.
Gonzalo Boye és l'advocat coordinador de la defensa jurídica de l'expresident de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, fugat a Bèlgica. Boye també ha sigut l'advocat defensor del narcotraficant Sito Miñanco.
Més llegit
-
El coordinador del Centre de Trasplantaments: “Una donació de cinc òrgans regalaria 55 anys de vida a unes altres persones”
-
La Guàrdia Revolucionària de l'Iran remarca que l'estret d'Ormuz està tancat i diu que incendiarà qualsevol vaixell que intente passar-hi
-
La guerra dels Estats Units i Israel contra l'Iran s'estén al Líban i Xipre
-
L'Ibex-35 perd un 4,55% i el preu del gas natural es dispara un 24% per les tensions al Pròxim Orient
-
La patronal demana al PP i el PSPV que "posen la valenciania per damunt de les sigles" i negocien la proposta de finançament
-
El Consell i els empresaris alerten de l’impacte del conflicte amb l’Iran en el sector ceràmic