Jutgen l'exalcaldessa de Redovà per pagar 221.000 euros sense contracte
Leticia Bas està acusada, juntament amb dos regidors, dels delictes de prevaricació, fraccionament de contractes i frau a l'administració.
El jutjat penal d'Oriola jutja aquest matí l'exalcaldessa de Redovà, Leticia Bas, acusada dels delictes de prevaricació, fraccionament de contractes i frau a l'administració.
Segons la denúncia, entre el 2008 i el 2011 el consistori de Redovà, al Baix Segura, va efectuar pagaments fraccionats per valor de 221.000 euros i sense haver efectuat els corresponents processos d'adjudicació. La fiscalia acusa l'exalcaldessa, dos regidors i l'empresari local Luis Peñalver dels delictes de prevaricació, fraccionament de contractes i frau a l'administració.
Els quatre imputats s'enfronten a una petició de condemna de tres anys de presó, deu d'inhabilitació i al pagament de més de 60.000 euros a l'Ajuntament. El juí tindrà lloc aquest matí al jutjat penal d'Oriola, tot i que es podria arribar a un acord entre les parts.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge