Jutgen l'exalcaldessa de Redovà per pagar 221.000 euros sense contracte
Leticia Bas està acusada, juntament amb dos regidors, dels delictes de prevaricació, fraccionament de contractes i frau a l'administració.
El jutjat penal d'Oriola jutja aquest matí l'exalcaldessa de Redovà, Leticia Bas, acusada dels delictes de prevaricació, fraccionament de contractes i frau a l'administració.
Segons la denúncia, entre el 2008 i el 2011 el consistori de Redovà, al Baix Segura, va efectuar pagaments fraccionats per valor de 221.000 euros i sense haver efectuat els corresponents processos d'adjudicació. La fiscalia acusa l'exalcaldessa, dos regidors i l'empresari local Luis Peñalver dels delictes de prevaricació, fraccionament de contractes i frau a l'administració.
Els quatre imputats s'enfronten a una petició de condemna de tres anys de presó, deu d'inhabilitació i al pagament de més de 60.000 euros a l'Ajuntament. El juí tindrà lloc aquest matí al jutjat penal d'Oriola, tot i que es podria arribar a un acord entre les parts.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Una manifestació unitària crida "no a la guerra" a València
-
El València pesca en aigües térboles (0-2)
-
Primer dia de dol a Torrevieja per l'assassinat vicari de la xiqueta de tres anys a mans del pare